BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med borgerøkonomi og borgerrelateret administrative opgaver, tilbuddenes økonomi, løn/personale og komplekse administrative arbejdsopgaver, så er det dig, vi leder efter.
Vi søger en administrativ medarbejder 20-37 timer om ugen til Botilbuddenes Administration i Gentofte Kommune senest 1. august.
Om stillingen
Dit primære arbejdsområde vil være borger administrative opgaver. Du bliver en del af et team på 8 administrative medarbejdere. Vi har høj faglighed og god arbejdsmoral.
Arbejdsopgaver som varetages i Botilbuddenes Administration kan inddeles i tre hovedområder:
- Borgeradministrative opgaver: Administration af borgernes lommepengekonto, bank, budget, diverse borgere administrative opgaver, deltagelse i indflytningsmøder, kontakt til borgenes Boligselskab, kontakt til pårørende, værger og medarbejdere, borgernes post m.m. Vi arbejder med Bosted/EG Sensum.
- Økonomiopgaver: Bogføring af faktura, budgetopfølgning, kasseafstemning, indkøb, revision af borger-økonomi. Vi arbejder med Prisme Drift.
- Personaleadministrative opgaver: Løn og ansættelse, statistikker, kontrolopgaver, indberetninger i vagtplan m.v. Vi arbejder med KMD-Rollebaseret indgang og KMD Vagtplan.
Derudover er der mange forskellige administrative opgaver og en del ad hoc-opgaver.
Dine kvalifikationer
- Du har administrativ erfaring, gerne inden for offentlig administration eller socialområdet
- Du trives med administrative opgaver, men du skal også have flair for tal.
- Du skal kunne have mange bolde i luften og arbejde i et miljø, hvor der kan være mange afbrydelser.
- Du har evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret med sans for detaljer
- Du er fleksibel og har evnen til at prioritere opgaver i en travl hverdag
- Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
Hvad kan vi tilbyde
- En spændende og udfordrende stilling i en unik og anderledes administration
- En åben og engageret personalegruppe, hvor der altid er plads til et godt grin.
- En spændende og uhøjtidelig arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø.
- Kollegaer med stor og bred erfaring samt høj faglighed og tillid til hinanden.
- Du har som medarbejder indflydelse på dit daglige arbejde og gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse.
- Oplæring i de systemer vi bruger.
- Fleksible og gode arbejdsforhold.
Botilbuddenes Administration varetager administrationen af 7 forskellige bo- og dagtilbud for voksne borgere med særlige behov.
Det giver en arbejdsdag med kontakt til mange mennesker – lige fra ledelse, personale, pårørende, vores borgere med særlige behov samt eksterne samarbejdspartnere.
Tilbuddene har tilsammen ca. 200 borgere og over 400 medarbejdere. Geografisk er tilbuddene fordelt på 7 adresser i Gentofte Kommune.
Administrationen er beliggende på Bank Mikkelsens Vej 12, 2820 Gentofte.
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse i forhold til gældende overenskomst og efter forhandling med relevant forhandlingsberettiget organisation.
Arbejdstiden ligger fortrinsvis mellem kl. 8.00 og 16.00 med aftalt fleksibilitet.
Vi vil holde løbende ansættelsessamtaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gentofte Kommune, Bernstorffsvej 161, 2920 Charlottenlund
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://gentofte.dk/jobopslag/?hr=show-job/149603&linkref=110041&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840211