Vi søger en engageret og dynamisk administrativ medarbejder til vores unikke og anderledes administration.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med borgerøkonomi og borgerrelateret administrative opgaver, tilbuddenes økonomi, løn/personale og komplekse administrative arbejdsopgaver, så er det dig, vi leder efter.

Vi søger en administrativ medarbejder 20-37 timer om ugen til Botilbuddenes Administration i Gentofte Kommune senest 1. august.

Om stillingen
Dit primære arbejdsområde vil være borger administrative opgaver. Du bliver en del af et team på 8 administrative medarbejdere. Vi har høj faglighed og god arbejdsmoral.

Arbejdsopgaver som varetages i Botilbuddenes Administration kan inddeles i tre hovedområder:

  • Borgeradministrative opgaver: Administration af borgernes lommepengekonto, bank, budget, diverse borgere administrative opgaver, deltagelse i indflytningsmøder, kontakt til borgenes Boligselskab, kontakt til pårørende, værger og medarbejdere, borgernes post m.m. Vi arbejder med Bosted/EG Sensum.
  • Økonomiopgaver: Bogføring af faktura, budgetopfølgning, kasseafstemning, indkøb, revision af borger-økonomi. Vi arbejder med Prisme Drift.
  • Personaleadministrative opgaver: Løn og ansættelse, statistikker, kontrolopgaver, indberetninger i vagtplan m.v. Vi arbejder med KMD-Rollebaseret indgang og KMD Vagtplan.

Derudover er der mange forskellige administrative opgaver og en del ad hoc-opgaver.

Dine kvalifikationer

  • Du har administrativ erfaring, gerne inden for offentlig administration eller socialområdet
  • Du trives med administrative opgaver, men du skal også have flair for tal.
  • Du skal kunne have mange bolde i luften og arbejde i et miljø, hvor der kan være mange afbrydelser.
  • Du har evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret med sans for detaljer
  • Du er fleksibel og har evnen til at prioritere opgaver i en travl hverdag
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner

Hvad kan vi tilbyde

  • En spændende og udfordrende stilling i en unik og anderledes administration
  • En åben og engageret personalegruppe, hvor der altid er plads til et godt grin.
  • En spændende og uhøjtidelig arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø.
  • Kollegaer med stor og bred erfaring samt høj faglighed og tillid til hinanden.
  • Du har som medarbejder indflydelse på dit daglige arbejde og gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse.
  • Oplæring i de systemer vi bruger.
  • Fleksible og gode arbejdsforhold.

Botilbuddenes Administration varetager administrationen af 7 forskellige bo- og dagtilbud for voksne borgere med særlige behov.

Det giver en arbejdsdag med kontakt til mange mennesker – lige fra ledelse, personale, pårørende, vores borgere med særlige behov samt eksterne samarbejdspartnere.

Tilbuddene har tilsammen ca. 200 borgere og over 400 medarbejdere. Geografisk er tilbuddene fordelt på 7 adresser i Gentofte Kommune.

Administrationen er beliggende på Bank Mikkelsens Vej 12, 2820 Gentofte.

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse i forhold til gældende overenskomst og efter forhandling med relevant forhandlingsberettiget organisation.

Arbejdstiden ligger fortrinsvis mellem kl. 8.00 og 16.00 med aftalt fleksibilitet.

Vi vil holde løbende ansættelsessamtaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Gentofte Kommune, Bernstorffsvej 161, 2920 Charlottenlund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://gentofte.dk/jobopslag/?hr=show-job/149603&linkref=110041&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840211

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet