Spacemanager til stor og visionær driftsherre - Campus Service

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at arbejde med portefølje- og spacemanagement i en af landets største Facility Management Organisationer? Vil du være med til at drive et teknisk universitet i verdensklasse i tæt samarbejde med ledelse og brugere?

Vil du samtidig gerne have et liv med en sund balance mellem arbejde og fritid? Og hvad med at møde på arbejde i et positivt og fællesskabsorienteret miljø med meget høj trivsel og arbejdsglæde? I dette job kan du få hele pakken og mere til.

DTU portefølje- og spacemanagement
DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte, der udfolder sig i faciliteter på tværs af en lang række lokationer i Danmark. Vores ca. 600.000 m² dækker over en meget varieret bygningsmasse, der rummer alt fra kontorer og auditorier til state-of-the-art laboratorier, vores vindtunnel, de lyddøde rum, havforskningsskibet Dana og meget, meget mere.

Som internationalt anerkendt eliteuniversitet skal vi selvfølgelig sikre, at vores bygninger og faciliteter driftes tidssvarende og udnyttes optimalt. Reelt mere end det, da ”verdensklasse” ikke er et ord, vi er bange for. Det er her, at du kommer på banen som ledelsens uundværlige sparringspartner for arealudvikling.

Din rolle som Spacemanager
DTU Campus Service har stor fokus på digitalisering i alle dele af forretningen. For at opnå det fulde potentiale placeres du i CAS Digital, en tværgående og central sektion, som er sat i verden for at realiserer vores ambitiøse digitaliseringsstrategi for hele organisationen. Målet er at opbygge og udvikle stærke digitale kompetencer inden for hvert område i vores kerneforretning; bygningsforvaltning, byggeri og drift.

Som Spacemanager har du en central rolle, hvor du sparrer og arbejder tæt sammen med administrations- og økonomichefen i Campus Service. Du vil hertil være i tæt dialog med DTU’s øvrige ledelse, og du rapporterer og analyserer på alle aspekter omkring anvendelsen af DTU’s faciliteter.

Du sikrer, at der er styr på rum og arealer, bebyggelsesprocenter og stamdata. Du analyserer og rådgiver om mulige konsekvenser ved forskellige anvendelses scenarier og strategier.

Du har det lange lys på og afværger potentielle ubehagelige overraskelser. Kort sagt har du fingrene i bolledejen, uanset om det handler om fremtidens visionære campusstrategi eller mere jordnære genhusningsplaner.

Dine primære opgaver bliver at:   

  • bindeled mellem institutter, kunder og dine kollegaer på DTU omkring arealfordeling og arealudvikling
  • administrerer arealer, herunder registreringer og kvalitetssikring
  • arealanalyser, scenarieplanlægning og oplæg til ledelsen
  • bidrag til grønt regnskab, arealdata og energidata
  • være vores FM-ambassadør overfor eksterne samarbejdspartnere
  • holde dig opdateret omkring digitale tendenser og diskurser i branchen bl.a. gennem deltagelse i konferencer og netværksgrupper

Hvem er du
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som bygningskonstruktør, ingeniør eller arkitekt, men det kan også være noget helt fjerde, som har givet dig gode forudsætning for at bestride stillingen som spacemanager. Du har nok et par års erfaring, men du kan også komme i betragtning som nyuddannet.

Vores fokus er, at du via tidligere ansættelser eller fra din uddannelse har tilegnet dig relevant viden, kompetencer og fremfor alt interesse for portefølje- og spacemanagement.

Du har lysten til at arbejde med store datamængder, nøgletal og opgaver, der spænder over flere fagområder, hvor arealer er en afgørende parameter og vigtigt input til analyser, herunder grønt regnskab og økonomi. Du besidder evnen til at samle trådene og nå til bunds i en opgave, og du stopper ikke før, du har fundet den helt rigtige løsning.

Du har en struktureret og metodisk tilgang til dine opgaver, og det er vigtigt for dig, at have styr på tingene. Du trives med at arbejde i strukturer og overholde deadlines. Selvom du er udpræget detaljeorienteret, formår du også at holde overblikket og præsentere de overordnede linjer for ledelsen.

Du forstår at sætte dig ind i komplekse sager, som påvirkes af både politiske og økonomiske forhold. 

Du kan favne bredt og begå dig inden for et område, som har berøring med både DTU’s egne brugere og eksterne kunder. Du kan samarbejde bredt og håndtere mange interessenter.

Du kan levere tydelige budskaber både skriftligt og mundtligt. 

Vi forventer af dig:

  • baggrund som bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller med tilsvarende erfaring
  • er en teamplayer, der også formår at arbejde selvstændigt
  • har en kundeorienteret tilgang og brænder for et højt serviceniveau
  • evner at begå dig i relationen med kunder og kollegaer med forskelligrettede interesser
  • er nysgerrig af natur
  • god til at formulere dig på skrift og i tale, både på dansk og engelsk

Hvad tilbyder vi dig
Din nye arbejdsplads er CAS Digital, som har fast base i Bygning 409 på Lyngby Campus. 

Du kan forvente en dynamisk arbejdsplads med mange spændende og inspirerende udfordringer, hvor nytænkning og initiativer er værdsat. Et udadvendt og varieret job med gode muligheder for faglig og personlig kompetenceudvikling.

Vi har en uformel omgangstone og prioriterer et godt kollegaskab, hvor vi lægger vægt på tværgående samarbejde og er fælles om at skabe gode resultater.

Vi har selvfølgelig fleksible rammer. Det dækker bl.a. over stor frihed til selv at planlægge under den paraply, vi kalder selvledelse. Træls og demotiverende micro management er ikke noget, vi arbejder med. Et helt afgørende nøgleord hos os er tillid. Vi stoler på hinanden, og vi har hinandens ryg og netop det, tror vi, er hemmeligheden bag vores tårnhøje trivsel og arbejdsglæde – der omfatter hele Campus Service-organisationen og ikke kun vores team.

Vi er en del af Campus Service, der med ca. 200 medarbejdere leverer service, drifts- og vedligeholdelsesopgaver samt varetager udbygning og renovering af hele DTU’s bygningsmasse. Læs mere på: www.dtu.dk og www.campusudvikling.dtu.dk. 

Løn og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for akademikere i staten eller anden relevant overenskomst. Du kan bl.a. se frem til fuldt arbejdsgiverbetalt pension og andre goder. Alt efter kvalifikationer kan en stilling som specialkonsulent komme på tale.

Ansøgning og kontakt
Vi skal modtage din online ansøgning senest den 4. juni, 2023 . Åbn linket "Ansøg nu", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, CV og eksamensbeviser.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sektionsleder for CAS Digital, Jakob Andreassen på 4060 2173 eller mail: jakoan@dtu.dk

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristens udløb tages ikke i betragtning.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

Teknologi for mennesker
DTU udvikler teknologi for mennesker. Med vores forskning og uddannelser i international topklasse er vi med til at skabe en bedre verden, og vi bidrager til løsningen af de globale udfordringer formuleret i FN’s 17 verdensmål for en bæredygtig udvikling. H.C. Ørsted grundlagde DTU i 1829 med en klar mission om at udvikle og nyttiggøre naturvidenskab og teknisk videnskab til gavn for samfundet. Den mission lever den dag i dag. DTU har 13.500 studerende og 6.000 ansatte. Vi arbejder i en international atmosfære og har et inkluderende, udviklende og uformelt arbejdsmiljø. DTU har campusser i hele Danmark og i Grønland og samarbejder med de bedste universiteter verden over.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Danmarks Tekniske Universitet, Anker Engelunds Vej, 2800 Kongens Lyngby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://efzu.fa.em2.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/da/sites/CX_1/job/1556

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5825448

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet