PR- og kommunikationsmedarbejder med digitale kompetencer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at gøre verden lidt bedre, ét menneske ad gangen? Som PR- og kommunikationsmedarbejder i Altiden spiller du en vigtig rolle i at styrke kendskabet til Altiden og formidle budskabet om vores mange tilbud til sårbare børn, unge, voksne og ældre.

Altiden

Altiden er en af Danmarks førende private velfærdsaktører. Vi har gennem de seneste år fordoblet forretningen og er på en spændende og ambitiøs vækstrejse, hvor organisationen styrkes gennem udbud, opkøb og organisk vækst.

Det betyder også, at behovet for at kommunikere om vores brand både eksternt og internt vokser, og derfor søger vi i Kommunikation en ny kollega, der vil være med til at løfte en lang række spændende og alsidige kommunikationsopgaver.

Vi er på udkig efter dig, der:

  • er en dygtig formidler, der brænder for det danske sprog og mestrer både lange formater baseret på god research, interviews og tankevækkende vinkler, kortere SoMe-formater med fængende indgange samt de skarpe debatindlæg.
  • har helt styr på produktion af indhold til kanaler som LinkedIn, Facebook, Instagram og YouTube. Du griber selv mobilen og optager og redigerer.
  • har blik for den politiske dagsorden og kendskab til de vigtigste stakeholders på vores område og kan sparre med kommunikationschefen om tilgange og budskaber.
  • har et godt netværk i mediebranchen og en stærk forståelse for, hvordan medierne arbejder og har erfaring med at sælge historier ind til medierne.
  • er iderig, nysgerrig, opsøgende, overholder deadlines, leverer en høj standard, trives med at have mange bolde i luften, samtidigt med at du bevarer helikopterperspektivet og holder fokus på detaljerne.
  • evner at sætte dig ind i interessenters behov, er serviceorienteret, tillidsskabende og god til at samarbejde med de mange forskellige målgrupper, du kommer til at møde i dit daglige arbejde.
  • har erfaring med annoncering på sociale medier samt arbejde i WordPress, Facebook Business Manager, Adobe pakken, herunder særligt Power Point, Premiere Pro og InDesign, da vi selv redigerer videoer og laver mindre grafiske opgaver.

Eksempler på opgavetyper:

Interviews med medarbejdere, pårørende, borgere, ansatte i kommunerne, eksperter m.fl. til brug på hjemmeside, intranet, sociale medier, pitch til medier m.m.

Debatindlæg og faglige tekster herunder korrekturlæsning.

Videointerview + redigering til hjemmeside, sociale medier og intranet.

Nyhedsbreve – segmentering, indhold og målsætning B2B, B2C.

Markedsføring/annoncering på sociale og i trykte medier.

Vi tilbyder:

  • Et job med mening, hvor du er med til at løfte en vigtig samfundsopgave med at sikre den bedst mulige velfærd til alle borgere i et tilbud hos os.
  • Gode kolleger, som værdsætter et fagligt, stærkt fællesskab, hvor vi har fokus på konstruktiv feedback og udvikling, samtidigt med at vi har det sjovt.
  • Du refererer til kommunikationschefen i Altiden og bliver desuden en del af en større nordisk koncern, Ambea, hvor vi i alt er 31.000 kolleger. Vi har et tæt kommunikationsfællesskab i Norden både i forhold til den overordnede kommunikationsstrategi, og i forhold til at dele best practice i hverdagen.
  • Stor frihed i jobbet og mulighed for at være med til at sætte retningen for Altidens interne og eksterne kommunikation.

Dit primære arbejdssted er på Tuborgvej i Hellerup, men da Altiden er en landsdækkende virksomhed vil opgaver løbende inkludere besøg på vores tilbud rundt om i landet samt på vores regionskontorer i hhv. Hjørring og Holbæk. Du må derfor regne med en del kørsel.

Vi glæder os til at høre fra dig

Send din ansøgning og CV via knappen "Ansøg om dette job" i toppen eller bunden af annoncen. Hvis du har spørgsmål til jobbet så kontakt kommunikationschef, Elisabeth Wille på tlf. 61936093. Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem.

Vi holder samtaler i uge 25 og ønsker stillingen besat senest d. 1. august.

Ansøgningsfrist d. 16. juni.

Afdeling: Administration

Rolle: Kommunikation / Marketing

Placeringer: Hellerup - Administration


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e67ba7f9)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Altiden Omsorg A/S, Tuborgvej, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=e67ba7f9&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846171

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet