BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer du om at være en del af en virksomhed i vækst? Kan du kommunikere økonomi på alle niveauer? Vil du være en del af noget større, hvor vi sammen gør en forskel?
Med reference til chef for Business Controlling får du en central rolle mellem ledelse og drift med mange forskelligartede controlling- og analyseopgaver. Samtidig ydes den bedst mulige støtte til driften. Dine arbejdsopgaver kommer til at spænde bredt, og du vil blive en central sparringspartner på flere niveauer. Typiske opgaver vil være:
- Månedlig rapportering til internt og til moderselskabet i Sverige, herunder udarbejdelse af budgetter, forecasts (3 gange årligt), estimater, samt andre rapporter og analyser.
- Udvikling af KPI'er og rapportering, samt yde støtte til driften. Dette inkluderer opfølgning, analyse, forklaringer på afvigelser og opfølgning på forretningscases.
- Optimering af forretningsmodellen og indtjeningen samt løbende support til vores afdelingsledere og stabsfunktioner.
- Udarbejdelse af tilbud mv.
Udover ovenstående opgaver får du også en vigtig rolle i forbindelse med at opdatere og kvalitetssikre vores datagrundlag, optimere arbejdsgange og rapporteringer samt diverse ad hoc analyser for både ledelse og drift. En stor del af økonomifunktionen er i dag outsourcet, herunder løn og bogføring, hvorfor der ligger en vigtig rolle i et godt samarbejde og en løbende opfølgning.
Om dig
Vi søger en passioneret teamplayer med god energi og højt humør. Vi forestiller os, at du har et par års erfaring samt en økonomisk baggrund som enten HD, cand.merc, cand.polit eller lignende, og brænder for økonomistyring og forretningsdrift.
Du skal være forretningsorienteret, selvstændig, tage ansvar og være god til at prioritere dine opgaver med sans for detaljerne. Du skal trives med at være et centralt bindeled for virksomhedens drift og ledelse. Det kræver at du har en skarp analytisk sans, er imødekommende, har gennemslagskraft og ikke mindst tydeligt kan kommunikere økonomi på alle niveauer.
Vores økonomiafdeling er fordelt på Sjælland og i Nordjylland, og du kan derfor selv vælge, om du vil være tilknyttet kontoret i Hellerup eller i Hjørring. Vi har ingen specifikke præferencer for, hvor du skal være placeret - vores hovedprioritet er dine kompetencer og personlighed og ikke din geografiske placering.
Altiden
Altiden er en af Danmarks førende private velfærdsaktører, og vi har været på markedet siden 2000. Vi har gennem de seneste år fordoblet omsætningen og er på en spændende og ambitiøs vækstrejse, hvor organisationen skal styrkes både gennem opkøb og organisk vækst. Målsætningen er at være kvalitetsledende i branchen, og visionen er: ¨Vi gør verden lidt bedre ét menneske ad gangen". Altiden har siden starten af 2019 været en del af Ambea.
Ambea er børsnoteret i Sverige og har mere end 750 enheder og 26.000 medarbejdere i Sverige, Norge og Danmark.
Ansøgning
Vi ønsker stillingen besat d. 1. oktober. Men er du det rette match og hellere vil starte tidligere end 1/10, så er vi åbne overfor dette.
Vi indkalder til samtale enten på kontoret i Hellerup eller Hjørring.
Ønsker du at vide mere om stillingen, så er du mere end velkommen til at kontakte chef for Business Controlling, Steffan Christensen på tlf. 2446 5806.
Ansøgningsfrist 28. juli
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9fbd902b)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Altiden - Administration, Tuborgvej, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=9fbd902b&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861420