BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for bogføring, er du kvalitetsbevidst, og forstår du at tage et selvstændigt ansvar for dine opgaver? Så er du måske Altidens nye finansbogholder.
Altiden
Hos Altiden oplever vi vækst på tværs af hele organisationen og har derfor brug for en medarbejder mere i vores bogholderi. Altiden er en landsdækkende velfærdsvirksomhed, der arbejder for at sårbare borgere samt ældre kan få en tryg, god og meningsfuld tilværelse.
Bogholderiet består af 5 medarbejdere og er en del af en større økonomiafdeling på i alt 13 medarbejdere, der har ansvaret for de daglige registreringer og kvalitetssikring af regnskabsmateriale for alle 4 selskaber under Altiden. Du kan læse mere om Altiden på https://altiden.dk/
Du skal være med til at sikre orden, struktur og en høj kvalitet i opgaveløsningen, og samtidig tager du selvstændigt ansvar for opgaverne og har øje for detaljerne.
Vi tilbyder en arbejdsplads hvor:
• Der er stor udvikling og vækst
• Du får en alsidig hverdag med forskelligartede opgaver
• Du bliver en del af et team, hvor vi løfter i flok
• Der er fokus på digitalisering af systemer og procedurer
• En fast stilling på 37 timer om ugen
Vi forestiller os, at du:
• Er organiseret og har en god forståelse for data og it
• Er selvstændig og trives med at drive egne opgaver
• Har erfaring fra bogholderi/regnskab, og gerne en større regnskabsafdeling
• Er en teamplayer
Dit erfaringsniveau er ikke afgørende. Er du nyuddannet, er vi indstillet på at give dig en grundig oplæring og støtte. Det vigtigste er, at du har gåpåmod, brænder for opgaven og har lyst til at være en del af Altiden.
Opgaverne du skal løse, omfatter bl.a.:
• Udarbejdelse af specifikationer og afstemninger
• Kreditorbogholderi, herunder sikring af korrekt registrering, godkendelse og betaling
• Afstemning af kontoudtog
• Debitorer – fakturering og registrering af indbetalinger
• Bogføring og håndtering af bankkonti og kontantkasser
Stillingen:
Der er tale om en fuldtidsstilling med base i Hjørring med opstart efter aftale. Du vil referere til Altidens chef for bogholderi.
Hvis ovenstående er lige noget for dig så send dit CV og anden relevant dokumentation til os via
Vi screener og afholder samtaler løbende.
Ønsker du at vide mere om stillingen, så er du mere end velkommen til at kontakte chef for bogholderiet, Ulla Nørgaard på tlf. 41776600 eller regnskabschef Helle Krogh Rasmussen på tlf. 41776625.
Ansøgningsfrist: 23. august 2023
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c62308a9)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Altiden - Administration, Tuborgvej, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=c62308a9&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886278