Driftsmedarbejdere til PET's Operative Logistik

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Støtte til driften af køretøjsflåde

En professionel styring af PET’s flåde, udgør et vigtigt element i den interne støtte til organisationen. For at sikre en velkørende vognpark og de bedste økonomiske ramme, skal Operativ Logistik forstærkes med medarbejdere, der kan hjælpe med at fremtidssikre og gøre sektionen endnu stærkere.

Om jobbet

Vi tilbyder en central rolle i Stabsafdelingens Center for Kapacitetsstyring, hvor støtten til PET’ enorme flåde vil være blandt de primære opgaver. I kategorien vognpark, skal vi forstærke måden logistikken skal drives på og opgraderer derfor på medarbejdersiden.

I sektionen understøtter vi med ”baglandsarbejdet” i køretøjernes rejse fra fødsel til afgang og sikrer med et godt vedligehold, at hvert køretøj har længst mulig levetid. Vi kigger også til det komplekse i vores 2-hjulede vognpark, pansrede køretøjer, lastbiler, trailere m.v.

Det daglige arbejde vil bl.a. bestå i værksteds- og synsindkaldelser, bookinger samt koordineringer af kørsler til og fra værksteder. Der afholdes også møder med centrenes daglige superbrugere i forhold til de operative og uddannelsesmæssige forhold omkring flåden og en masse tilsvarende praktiske og administrative opgaver. Du vil i de forskellige faser få kontakt med producenter og leverandører indenfor fagområdet.

Ligeså vil du indgå i tværgående kørselsopgaver og projektarbejdet omkring nyindkøb af køretøjer i forhold til opbygning, registrering og udrulning.

Hos os vil du møde et fællesskab med mange forskellige fagligheder. Du får en masse dygtige kollegaer, som vil se frem til at samarbejde med dig og skubbe til din udvikling, ligesom de forventer, at du gør det samme ved dem. I Center for Kapacitetsstyring investerer vi i udvikling af vores medarbejdere.

Dit arbejdssted bliver Klausdalsbrovej 1 i Søborg, tæt på offentlig transport. Vi har eget fitnesscenter og en aktiv personaleforening. Vi har ydermere flextid, betalt frokostpause og et godt fokus på work-life-balance.

Om dig

Du må gerne have kendskab til autobranchen enten som uddannet indenfor autofaget, mekaniker, værkfører og lignende, eller generelt blot have indsigt/interesse for køretøjer anno 2023. Vi forventer at du har organisatorisk helhedsforståelse og dermed kan bidrage med optimeringen af måden vi drifter PET’s flåde. Du skal være serviceminded, robust samt ansvarlig og skal kunne bruge din gode dømmekraft til at træffe de rette valg, når vilkårene omkring dig ændres.

Da det primært er praktisk arbejde, vil der være en del udendørsarbejde, men der vil også indgå administrativt arbejde i forbindelse med opdateringer, faktureringer og lignende. Du skal derfor kunne formulere dig i skrift og tale, have grundbasalt kendskab til IT samt kørekort til kat. B.

Yderligere oplæring tilgår i form af indkøb og lettere projektstyring.
Fastholder du samtidig en positiv tilgang, ser muligheder og hurtigt gennemskuer nyt, så falder du helt sikkert godt til.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse er efter aftale pr. 1. august eller 1. september 2023

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen. Det betyder, at ligesom vi ikke fortæller nogen, at du har søgt en stilling hos os, bedes du tilsvarende ikke dele denne oplysning med nogen.

Kontakt og ansøgning

Du er velkommen til at kontakte den HR-rekrutteringsansvarlige på mail: HR-ekstern@pet.dk med eventuelle spørgsmål. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk
Vi forventer at påbegynder samtaler i uge 24 og afslutter dem i juni måned.

Når du søger en stilling hos PET, opretter du samtidig en profil i politiets rekrutterings-system. Søger du flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et cv ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist: 2. juni 2023 

Som Danmarks efterretnings- og sikkerhedstjeneste er det PET’s opgave at forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Rigsfællesskabet eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Vi arbejder for dig – vil du arbejde for os?

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Politiets Efterretningstjeneste, Klausdalsbrovej, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/pet10801

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5842820

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet