BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en dygtig lønkonsulent med et naturligt servicegen? Så har vi stillingen til dig!
Lønadministration til fingerspidserne
Du har en god og solid rygsæk inden for løn sagsbehandling, og det er det vigtigste i jobbet, hvor du hver måned sørger for at udbetale den korrekte løn til den rette tid til vores +700 medarbejdere. Vi forestiller os, at du har nogle års konkret erfaring med løn, så du hurtigt kan indgå i teamet og varetage lønadministrationen. Du vil også få ansvaret for refusioner, og support ifm. Tidsregistrering mm.
Om dig
Du har en relevant uddannelse og god forståelse for tal og systemer. Du kender din lønadministration fra A-Z, og det er et must, at du har minimum et par års erfaring direkte med løn. Det er et krav at du har erfaring med Lessor løn/ og tidsregisteringssystemet Lessor Workforce og har erfaring med digitale værktøjer. Du er en dygtig kommunikator med kendskab til ferieloven og barselsreglerne, og du trives med at hjælpe vores medarbejdere med diverse spørgsmål - det kunne fx være:
- "Efter jeg er gået ned i tid, hvor mange feriedage har jeg så tilbage resten af ferieåret?"
- "Jeg går på barsel til efteråret – hvor mange ugers barsel med løn og med dagpenge, har jeg?"
- "Vil du hjælpe mig med at forstå min lønseddel?"
Det er nemlig helt centralt, at dine kolleger bliver mødt af et smil og en hjælpende hånd, så de får klare svar og føler sig godt hjulpet videre. Derudover er du talminded, ansvarsbevidst og målrettet. Du er social og nærværende både i forhold til vores medarbejdere på lokationerne og dine kollegaer på kontoret.
Godt at vide
Din base bliver på kontoret i Holbæk, hvor dine kollegaer i Løn-teamet også sidder. Du bliver en del af Skandinaviens største private velfærdsaktør Ambea, og dermed også en del af et netværk, hvor vi udveksler erfaringer, sparrer med hinanden og på flere områder arbejder i samme systemer.
Du vil opleve en fleksibel arbejdsplads i et felt, hvor du for alvor er med til at gøre en forskel for andre mennesker. I din hverdag vil du være omgivet af ildsjæle, der altid samarbejder om at yde den bedst mulige service til vores medarbejdere på alle vores lokationer.
Du ansættes under HR i løn-afdelingen, hvor vi pt. er 2 medarbejdere, som dækker de klassiske discipliner inden for lønadministration. Vi gør alt for at have både en uformel tone, hvor der er plads til grin og jokes – og en professionel tone, når opgaverne kræver det.
Vi tilbyder
Du har mulighed for at påvirke din egen arbejdsdag og udvikle dine faglige kompetencer. En arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde. Derudover tilbyder vi som arbejdsgiver mulighed for privat sundhedssikring for dig og dine børn, medarbejderfordelsprogram via Visma LogBuy. Altiden er en arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv passer sammen. Vi vægter forskellighed og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, etnisk oprindelse, religion, alder og politiske tilhørsforhold til at søge.
Er du vores nye løn-konsulent?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Chef, Lene Meilgaard på tlf. 3078 5446 eller løn-konsulent, Morten Olsen på tlf. 4178 7204.
Vi ser frem til at modtage ansøgning og CV samt eventuelt relevante bilag fra dig snarest muligt og senest den 31. juli 2023.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=544bd1eb)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Altiden - Administration, Tuborgvej, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=544bd1eb&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861419